“Salonlar-ölü canlar”. Kreslo və yerin icarəsi ilə məşğul olan gözəllik salonları belə adlanır.

Əgər salona böyük pullar yatırılıbsa, növbəti salonun möhtəşəm olacağı və gözəllik sferasında liderliyi qazanacağına ümid bəslənilir. Amma iflas baş verəndə biznesdən yaxa qurtarmaq arzusu da güclənir.

İki illik fəaliyyətin nəticəsində investor düzgün qərar qəbul etmədiyini anlayır. Gözəllik salonu yaradıcı ustaların əhvalından çox asılıdır. Ustaların tez-tez yerdəyişməsi salonu çökdürür.

Əgər salonun məkanı şəxsidirsə, ölünün can verməsi 5 ilə qədər uzana bilər. Nəhayət mübarizə aparmaqdan bezən və qoyduğu pulu qaytarmağa çalışan investor cüzi icarə haqqının əvəzində salonda çalışmağa razılaşan ustaları işə cəlb etməyə çalışır. Beləliklə, “Salonlar-ölü canlar” da belə yaranır, burada müxtəlif səviyyəli ustalar “özlərinə” işləyirlər. Əlbəttə, salon ilkin səviyyə və ideyasını itirir, çünki salonun sahibi obyektin həyatında hər hansı bir fəal iştirak hüququndan məhrum olur. İcarənin şərtləri inkişaf və gəlirin artmasını əngəlləyir.

İstənilən sahədə biznes qurmaq elə də asan iş deyil. Gözəllik sferasındakı problemlərin çoxu insan faktorundan tam asılılığa bağlıdır. İşi qurmamışdan öncə bunu nəzərə almaq, bu barədə düşünmək gərəkdir.

Bu mübarizəyə, ədəbsiz ustaların nazı ilə oynamağa və onların şıltağlığına hazırsınızmı? Axı hər birimiz nəsə bir yenilik yaradarkən öz yetişdirməmizə gözəl və gurultulu gələcək arzulayırıq. Bu arzuların da gərəksiz yükə çevrilən biznesə bənzər nəyəsə toqquşması bizdə yalnız təəssüf doğurur.

Write A Comment